آرشاآرشا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

آرشای بابا

شیشه شیر

1393/7/11 1:06
نویسنده : مامان آرشا
166 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم ،نفسم ،هرروزکه می گذردعاشقترمی شم وتو معنای زندگیم می شوی دراین عصریخبندان تووجودم راگرما می بخشی .

کودکم ،نفسم ،حس زیبای رادارم تجربه می کنم شاکرم خداوندا شاکرم ازاین هدیه زیبا.خداوندا به من توفیق این راعطافرما تادرمقابل این هدیه زیبا چیزی کم نذارم درمقام یک مادرازپس این مسولیت برآیم خداوندابه من این توفیق رابده که فردا درمقابل فرزنم شرمنده نباشم کودکم رادرهمه حال به توکه نزدیکترین ومهربانترین ووفادارترین ....هستی می سپارم خدایا کودکم راخودتربیت کن که عاقبت بخیرشود معبودم ازهمه نعمت هایت سپاسگذارم

آرشای مامان امروزازصبح بهت شیرندادم تصمیم دارم که ازشیربگیرمت خیلی خوب کناراومدی بعدازهیجده ماه شیرخوردن ،بعدازاون همه وابستگی ....دلم برات می سوزه امروزسرگرمت کردم طهرکه وقت خوابت بود کمی بهونه گیری کردی خوابیدی عصربردمت پارک کلی بازی کردی .

فدات بشم شب که می خواستی بخوابی اصلا گریه نکردی فقط 2ساعت توتاریکی باخودت حرف می زدی وبازی می کردی هرکاری می کردی خوابت نمی برد دلم برات می سوخت آخرش توبغلم خوابوندمت آروم خوابیدی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرشای بابا می باشد