آرشاآرشا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

آرشای بابا

تولد یازدسالگی ۵فروردین ۱۴۰۳

1403/1/14 21:33
نویسنده : مامان آرشا
46 بازدید
اشتراک گذاری

تولدیازده سالگیت مبارک
پسرم ،درکنارت بچگی کردم تجربه مادربودن راپیداکردم باخنده هایت خندیدم باتو روحم رابزرگترکردم درکنارهرتلخی های که پیش آمد خودم راصبورترکردم تا غمی روچهره معصوم کودکانه ات نبینم شادبودنت مهم ترین خواسته قلبم بود نفیس ترین هدیه خدا ،من باتو بودن رامی ستایم وخداراهردم شاکرم وجودت آرامبخش ترین قلبم هست عاشقانه دوستتدارم




امسال اولین سالی هست تولدت راتو خونه خودمون جشن گرفتیم اونم بخاطراومدن زن داداش ورایان جون بود که مامانی ایناباعمو پیمان اینا اومدن خونه ماکه رایان جون راببینن ومسافرت ماعقب افتاد خیلی خوب شد خانواده عمو امیرایناهم اومده بودن کلی خوش گذشت بهمون کلی هم کادو گرفتی


ازاینکه برات کیک طرح کیوکوشین گرفته بودیم کلی ذوق زده شد ی
ومن گردنبندودستبند وکلاه وتیشرت طرح کیوکوشین گرفتم کلی سورپرایز شدی
بابا هم برات زنجیرو پلاک حرف اول اسمتو خریده بود خیلی بهت خوش گذشت پسرعزیزم به لطف خداهستم کنارت تا خوشی هاو موفقیت هاتو ببینم من بهت ایمان دارم به بهترین هامیرسی قلب مهربون وبزرگی داری عزیزترینم



هرسال تولدت چون تعطیلات عید هست تهران نیستیم تو مسافرت هستیم ومعلوم نمیشه که کجا کیک تولدت رامی گیریم بیشتر دوست داری توشمال برات تولد بگیریم امسال متفاوت شد تولدت مبارک نفسم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرشای بابا می باشد