آرشاآرشا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرشای بابا

پایان سال ۹۳

1393/12/29 0:18
نویسنده : مامان آرشا
213 بازدید
اشتراک گذاری

امروزدیگه آخرای اسفدسال نودوسه هست امسال هم تموم شد فردا شب تحویل سال هست آرشای مامان یکسال دیگه برات تموم شد سال دوم زندگیت باقشنگی هابرات تموم شد تو خندیدن رابیشترتجربه کردی تازه گی های زیادی ازدنیای مادیدی وکودکانه به آنهاخندیدی ماکودکی راآرزو می کنیم که برگردیم کودکی کنیم بی پروابه همه چیز وبه همه کس ازته دلبخندیم وشادباشیم اما چرخ روزگارنمی ایستد تونیز بزرگ می شوی خیلی زود ازدنیای کودکی دورمی شوی کودک من ای بهونه زیستنم چگونه می تونم همراهیت کنم تاکجا می تونم دستت رابگیرم که زمین نخوری وآنقدراستوارباشی که چیزی تورابه زمین نزند وآنقدرشهامت وبزرگی ازاین زندگی یادبگیری که تنها درمقام یک انسان که خداوند ازآن سخن گفته زندگی کنی فرزندم ای تمام عاشقانه های من ،دوست دارم هرآن نگاهت رابه سمت خدابیندازی وعشق بازی رادرتمام هستی ات عجین کنی کودک من بی خبرم ازاینکه تاکجای این مسیرباتو هم قدم وهمراه خواهم شد اما دستت رااگربه دست خدابسپارم نگران نخواهم ماند ازتنهاییت .که اول وآخرخداست کودک شیرین من هرروزکه می گذرد زیبایی های تازه تری درتو می بینم واین لذت روزهای عمرمن می شود به صورت معصومت که خیره میشوم به محبتت که دردوسالگیت بروزمی دهی حیران می مانم مرابه فکرفرومی بردتقدرباتو چه خواهدکرد این فرازوفرودزندگی توراتاکجاهاخواهدبرد کودکم عمیقانگرانی تمام وجودم رابه تسخیردرمی آوردوبغض گلویم رامی گیردباشد یادجمله می افتم که هرکودکی که بدنیامی آید  یعنی خداازانسان نامید نشده است می دانم درهرعصری انسان های بزرگ زندگی کردن که عزیزخدابودن دعامی کنم که درهرسطحی اززندگیت عزیزخداباشی فرزندم اینگونه خوشبختی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرشای بابا می باشد